2010. július 4., vasárnap

"Soha nem múló fájdalom!" :'(

Ma Visegrádon voltunk anyuékkal.Bicikli versenyen.
Egész jó volt:)..Jó idő is volt.:)

DE!
2008.
Emlékszem..az volt a legjobb nyár.. Aug. elején mentünk a barátnőmmel Balcsira..Nagyon jó volt..Hazajöttünk és másnap anyuékkal goo Hajdúszoboszló..Hazajöttünk..10én..Másnap kimentem a parkba.. Képet csináltunk..stb. másnap újság..és ottvt barna.. úristen mondom..:|:'( Elolvastam a cikket..és nagyon sírtam..

Egy napon, de két helyen búcsúztatták tegnap a szerelmespárt, a BMW-s ámokfutó két áldozatát. Szabó Barna (†15) hamvait a Dunába szórták, Petrik Adriennt (†15) a temetőben helyezték örök nyugalomra.
Az Európa hajóról szórta Barna hamvait a Dunába a pap, a fiú családja mögötte állt, a barátok a hajó emeletén gyászoltak.

Nehéz volt elhinni a családnak és a barátoknak, hogy egy felelőtlen kamasz miatt soha többé nem láthatják Barnát és Adriennt. A gyerekkori pajtások, akik haláluk előtt nem sokkal egymásba szerettek, augusztus 11-én este K. Krisztián (17) BMW-jébe ültek. De a fiú nem bírt magával, kikapcsolta a kipörgésgátlót, vagánykodott, és végül kétszáz kilométer per órás sebességgel kipördült az útról. Adrienn a bokrok közé repült és azonnal meghalt, Barnát újraélesztették, de néhány óra múlva a kórházban szervezete feladta a küzdelmet.

Szabó Imre (55) környezetvédelmi és vízügyi miniszter fiának hamvait a pap szórta a Dunába az Európa nevű hajóról. A vízi jármű Szentendre kikötőjéből futott ki. A fedélzeten a szülők a tiszteletes mögött állva zokogtak, a barátok a hajó felső szintjéről nézték a megrázó szertartást. A hamvakat virágeső követte, amellyel a több száz gyászoló búcsúzott a fiútól. Adriennt a köztemetőben helyezték örök nyugalomra. Koporsóját csupa hófehérbe öltözött kortársa kísérte a sírhelyhez.

Adriennt a szentendrei temetőben fehérben búcsúztatták barátai, a lány korábban viccből ezt kérte tőlük

A gyászolók a lány tiszteletére és akaratából vettek fel fehéret: – Pár héttel a tragikus baleset előtt Adrienn, mintha megérezte volna a közelgő véget, egy házibuliban azt mondta a barátainak, félig viccesen: ha meghal, őt ne feketébe temessék, hanem fehér szertartása legyen – osztotta meg a titkot a Blikk-kel egy gyászoló. – Ezért aztán, aki csak tudott, így öltözött – hajtotta le a fejét.


Bejegyzések az emlékoldalak vendégkönyvéből:
Tesód
Őrületesen hiányzol!
Anya
Minden gondolatom a tiéd. Csak Rád gondolok. Bármit csinálok, bármit teszek...feléd kalandozok.
Apa
Vártalak, de rájöttem hogy többet nem térsz haza...
Apukád
Szia kicsilányom,remélem tetszik az emlékedre készített oldal.Amit az édesanyád éjt nappallá téve készített neked.NAGYON HIÁNYZOL,,,,,SZERETÜNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kérlek gyere vissza hozzánk..

K.K. 2év letöltendő fegyházbüntetést kapott.
"K.K. anyukája még láthatja a fiát,én már nem láthatom Adrit.Csak ha álmodom vele."

És Vége Lett!!
2 év..igen..ennyit ér Magyarországon két életvidám fiatal élete.2 évet!

Visegrádról hazafelé megálltunk az emlékhelynél.
Hát mit ne mondjak..Nem győztem nyelni a könnyeimet! Én sajnos nem ismertem őket,de épp olyan tisztelettel és fájdalommal álltam ott,akár a barátaik!
Gyújtottam nekik 5-5 mécsest.Teljesen szívemből jövő fájdalom volt!
Elidőztünk.Csak miattuk mentem! És menni is fogok!
Akárhányszor lehetőségem lesz rá,én mindig ott leszek!
Nyugodjatok Békében!:'((L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése