2010. július 14., szerda

Love Story?!

Eltűntem..Bocs..

07.12.Boldog Névnap:)
Rájöttem,hogy milyen sokan szeretnek:) Vagy csak kedveskedés?! m1:)
Délután átmentem kátára..
"Hozzá".

"Néhány óra volt,csak ennyi járt.De azóta nekem megállt a világ.."

Annyira jó volt.Beültünk a parkba.Próbáltam vele dumálni,vicces lenni,de szegény annyira zavarba volt...vagy nem is tudom..:D Annyira édes volt..:)
(bazdmeg dalma..túl sok az 'annyira':D)
Kikísért az állomásra..Nem sokon múlt h lekéssem a buszt:S Odafele úton éreztem h valamit akar.De tette volna,meg nem is..:D
Elköszöntünk..És elment..:(
És olyan sokára fogom ismét látni és annyira hiányzik:(
Nagyon jó volt az a nap:) Sok ilyet szeretnék!!:)



"Jobbra vágyunk, mert ahol vagyunk, ott nem jó nekünk. Valami mindig hiányzik, még a legszerencsésebb életekből is. És ami hiányzik, az - figyeld meg - mindig a legfontosabb."
Müller Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése