2010. július 27., kedd

Csak szép illúzió...

Rájöttem,ahogy nem az az igaz barát akivel felnőttünk,vagy akivel épp akivel "sülve-főve" együtt vagyunk..
Sokkal inkább az,akivel elég mondjuk egy hónapban 1x találkozni,ahhoz hogy felejthetetlen napunk legyen..:)
Nem kell,hogy mindent tudjunk róla..hogy mi a kedvenc színe,vagy a kedvenc filmje..
Nem.. A barátság nem ezen alapul..
A barát az,akire "jóban,rosszban,depiben,happyben" számíthatsz!:)
Megtudod neki bocsájtani amit tett..Anélkül h felhánytorgatnád neki..
És ha az a barát megölt valakit nem azt mondod hogy "bazdmeg de hülye vagy" hanem,hogy okéé..mit vigyek.. ásót ..lapátot?!
Jóó..elég hülye vicc..de ha belegondolsz egy igaz barát tényleg ilyen..:)
Sajnos velem is megtörtént,hogy egy kis hülyeségen össze vesztem vele..Hosszú idő után félretettem a büszkeségem és bocsánatot kértem tőle.. és azóta?!

Imádom.:)

- Micimackó! Mi van, ha egyszer elkövetkezik egy olyan nap, amikor el kell válnunk?
- Ha együtt válhatunk el, akkor semmi kifogásom ellene.

Alan Alexander Milne


Sajnos most is játszódik egy ilyen eset az életemben.. És rossz látni ahogy szenvednek..Tudom h nem tudnák egymást utálni..De annyira büszke mindkettő..
Legszívesebben odamennék hozzá és jól felpofoznám,hogy tényleg észhez térjen..:D
Tudom,hogy miattam van az egész..De én nem azt akartam..Nem az volt a célom,hogy összevesszenek..Csupán szeretni akartam valakit..És ez lett a vége..

1 megjegyzés:

  1. ez teljsen igy van ahogyan irtad... nagyon joo^^

    és azt hiszem tudom h mire gondoltála végén..és hidd el nem a te hibád.

    VálaszTörlés