2010. július 20., kedd

Fiatal vagyok, fûtsön a kalandvágy...

Kalandvágy..az fűt gecc**:D

07.15.(csüt.)

Beszéltem egy csajjal..Szerintem direkt kavart be nekem..Vagy is nem az,hogy kavart,hanem direkt mondta ezeket a dolgokat.Tudta,hogy nekem szarul fog esni..
Kicsit összevesztünk ezen "vele"... Azért ne jöjjön össze senki velem,mert felejteni akar.
De hál' istennek 1 csajszi (közös ismerősünk) mindent elmondott nekem..Nagyon sokat segített..Teljesen máshogy láttam a dolgokat..Megbeszéltük.. És ment minden úgy,ahogy előtte.:)

07.17.(szombat)
DAMCSI NAMEDAY PARTY:$
Hát sztem kibaszott jó volt!:D kivéve pár dolgot:S
Mért akarja mindenki azt,hogy én összevesszek vele?!:S
Emiatt kissé kiborultam.. Fel kellett hívnom "ŐT"..
Elmondtam neki,hogy mennyire szeretem..stb.. Jó volt hallani a hangját..
És már csak pár nap..és ismét láthatom:) hiányzik:(
Szall összességébe jó volt.:)




Az igaz szerelemben a legkisebb távolság is túl nagy, de a legnagyobb is áthidalható.

Hans Nouwens

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése