2011. október 1., szombat

Kérlek ne zavarj,miközben levegőnek nézlek!

Jól indul a kis október! Állandóan felbukkansz..nyugodj le.. és éld az életedet,hiszen te válaszottad.. te akartad így.. te dobtál el,miközben olyan erősen állítottad,hogy igazi haverok vagyunk!!!Hiába tekernénk vissza azt az elmúlt néhány évet.. megváltoztunk,ismeretlenné váltál és a bizalom megszűnt.. tudtam,hogy előbb vagy utóbb rá fogsz jönni,hogy hülyeséget csinálsz.. de hát inkább utóbb történt meg a dolog.. elég rég óta bánt és már nem is tudám neked elmondani,hogy mi is fáj igazán..  folyamatosan hülyének nézel.. pedig nem vagyok az! beleuntam már abba,hogy állandóan keresel,ha valami gondod van.. és én ezt mikor kapom vissza???  tudod egyedül nagyon nehéz ebbe a kibaszott világba!! és még te is ráteszel pár lapáttal.. inkább télleg felejtsük el és zárjuk le a múltat.. Te balra én meg jobbra.. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése