2012. december 31., hétfő

Viszlát 2012

Ismét eljött az év utolsó napja. Elgondolkodtató,hogy milyen gyorsan elszaladt ismét egy év.. márciusban lesz 3 éve,hogy belekezdtem a blogom írásába,amely sokszor okozott örömet,hiszen kiadhattam magamból a feszültséget,máskor pedig haragot,amikor is mostmár érdektelen emberek olvasták bejegyzéseimet.

Nehéz összefoglalni ezt az évet.. Rengeteg örömet és szeretetet kaptam és rákerültem az olyan útra,amely mindig is az álmom volt és talán ebből egy még szebb jövő is kialakulhat. Hihetetlen mennyien támogatnak és támogattak akkor,de S.I. nélkül ez sem ment volt..szóval köszi Bogyi! :)

Emellett rengeteg fájdalom is ért. Április 21.  egy nagy csata véget ért. Nagyapa elment... és egy hatalmas tátongó űr keletkezett bennem,bennünk. Láttam,ahogy leépült,ahogy magatehetetlenné vált,de ő még akkor is harcolt és nem adta fel. Mindvégig ott voltunk mellette és csak bízni tudtunk,hogy jobb lesz..talán minden a régi lesz.. de nem. sajnos nem bírta és egy szebb világba került..tudom,hogy neki már ott jobb és semmi sem fáj neki,de ez a fájdalom örökké bennünk fog élni. de a gyászról még mindig nem vagyok képes írni.

Július 2. Egy gyönyörű nyári nap. legalább 40°C.  majd jött egy borzalmas hír. Gergő öngyilkos lett. MIVAN??? nem akartam felfogni..ugye ez most valami vicc?  nem volt az.. Gergő lassan meghalt belül és nem látta a kiutat.. senki nem vette észre,hogy mi történik benne.. iszonyatos érzés hogy egy 23 éves srác már nincs többé.. nagy port kavart az ő tragédiája és soha,de soha nem fogom elfelejteni azt a napot és az a csibész mosolyát sem!!

Visszakaptam végre a legjobb barátomat és  ismét egésznek érzem magam!

Véget ért egy kapcsolat..

Sok barátság kötődött és egy pár meg is romlott.. talán nem is kár értük.

Elmúlt egy felejthetetlen nyár.

És eljött az év utolsó napja.. szép hullámvasút volt 2012.
De most rábaszok a tűzre és elégetek minden szemetet! ;)

Csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése