2011. január 8., szombat

Nem kell több szó.. Engedd,hogy fájjon.. Engedd..így jó! :)

Történnek olyan dolgok az ember életében,melyekre jobb lenne nem emlékezni. Jelen esetben egy személy..
Tudom,hogy jobb lenne elfelejteni,de ha egyszerüen nem megy?! 
Hosszú ideig próbáltam nem foglalkozni vele.. próbáltam átnézni rajta.. De egy mosoly.. és máris vége mindennek..Ha elúszott egy hajó,csak a bolond úszik utána.. nos én világéletemben bolond voltam..
Igazából az a furcsa (mind2 esetben) , hogy van,hogy minden szép és jó..aztán hirtelen a feje tetejére fordul minden.. mintha az egész elfelejtődött volna..
Nem kell nagy dolognak lennie,hogy iszonyat jól tudjon esni... mint a szerdai ábra is mutatja,, :)
Lassan szülinapom.. kíváncsian várom.. Talán akkor végre pontot tehetek az "ügy" végére..
talán...


"Én sem látom, hogy mit tennék másként, ha újra kezdhetném"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése