2011. január 21., péntek

"..Most történik az,amire később emlékezni fogsz..."

Szinte előttem van a saját arcom,ahogy olvastam reggel a napi horoszkópomat :
Vagy csak annyira, ami élvezetes, sőt felejthetetlen lesz. Most történik az, amire később emlékezni fogsz…
Kételkedve és nevetségesen hördültem fel " oh.. ugyanmár : DD "
Erre tessék.. A legváratlanabb pillanatban ott termett mellettem...
Közelebb lépve hozzám, hosszan rám pillantott..Átkarolta derekamat és szorosan megöleltük egymást. Lábujjhegyre álltam. ő lehajolt hozzám... Bármennyire is szeretném,sosem tudnám megfogalmazni azt az érzést,ami akkor elöntött.. Boldog voltam! Nagyon!
De eldöntöttem,hogy nem élem bele magam.. ismét.. Minek is?! Így is eléggé fáj.. 
Aminek jönnie kell az meg úgy is jön magától! :))


Az egyetlen ok amiért képes vagyok minden egyes napot végigcsinálni, az a mosolyod..

1 megjegyzés:

  1. Sok ember fél kimondani mit szeretne... épp ezért nem kapják meg azt akit szeretnének...!

    VálaszTörlés