2011. január 20., csütörtök

...és ordítanám,ahogy kifér a torkomon,hogy én másképpen gondolom!!!!....

A tegnapi hatalmas feldobottságom és jókedvem közepette elfelejtettem írni :) 
De úgy néz ki,hogy nem is baj.. Olyan ez,mint a hullámvasút.. egyszer fent..egyszer lent :)


A hét eleje teljes rossz kedvel indított.. unalmas napok,emberek.. Semmi nem történt.. Senki nem úgy állt hozzám,ahogy én azt "szerettem" volna. 
Egészen tegnapig.. Érdekes volt :) Teljesen feldobódtam és egész nap jókedvem volt.. végre :)
De ma már megint csökkent ez az öröm.. Mindig tesz vagy mond valamit amivel nem is tudja,hogy mennyire szarul esik..


Teljesen rossz ez így.. hogy szinte mindig mindenkitől csak a negatívat kapom.. 
Soha nem jön senki azzal hogy "milyen volt a napod?""hogy vagy?"  senki..
És ez már egyre rosszabb..



"Komolyan nem zavar,de kezdem már unni!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése