2010. október 25., hétfő

Csended vagyok..

Van ez az egyenlet.. Miszerint a nők többségét egyáltalán nem érdeklik " a jó pasik".. Ezalatt azt értem,hogy az a fajta férfi,aki megbecsüli a nőket. Sokkal inkább érdekli őket az a fajta "bunkó" ember,aki nehezen megszerezhető és semmibe nem nézi őket..
Szomorú,de ez így van..
És ezt sajnos tapasztalom magamon is.. Ami nem lehet az enyém,mindig az kell!! De ha megkaptam már nem érdekes.. És ez folyamatosan így van.. Nem értem miért..
Van ez a srác..aki egyszer egy tündér másszor pedig bunkózik.. És minél többet bunkózik velem,annál többet jár a fejemben.. Egyszerűen nem tudok másra gondolni.. (igaz,hogy csak azon jár az agyam,hogy miért csinálja ezt velem.. de a végeredmény ugyan az.. )
Lehet megszoktam már,hogy "mindenki" szeret..(...)

A kamaszkorhoz illik a sötétség. Kamaszkorban sötétben ismerkedünk az új világgal.
Részegen, betépve, félájultan.
Autók hátsó ülésén, játéksátrak alatt, tábortűz mellett a parton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése