2010. augusztus 11., szerda

♥Petrik Adrienn és Szabó Barna Emlékére♥

A második év nélkületek.



"Akit szeretnek,nem hal meg soha!"

Már elterveztem,hogy kb. mit fogok írni a mai napon..dee..meggondoltam magam..
Inkább arról írok,amit tapasztaltam velük kapcsolatban.



Mindig is érdekelt a túlvilág..a szellemek,de ezzel párhuzamban nagyon féltem tőlük.Talán a filmek hatása ez?! Vagy alapból ilyen vagyok?!..Nem tudom..
Mostanában eléggé érdekes dolgok történnek velem.. Lehet,hogy hülye vagyok,de kezd összeállni a kép.
Egy hétvégén épp napoztam és meghallottam a
rádióban Timbaland feat. One Republic- Apologize c. számot ( Adri kedvence).. .Azonnal eszembe jutottak..
Felnéztem az égre..Már könnyeztem.. És 1x csak arra lettem figyelmes,hogy az egyik felhőben 1 kereszt rajzolódott ki..Tisztán látható volt! Megijedtem.. vajon ez jelent valamit?! vagy csak én értem félre?!
A következő "eset" az 1 hete történt.. Rájuk gondoltam..
"Már csak 1 hét van az évfordulóig.. Lehet elkéne menni az emlékhelyre.. Törtem a fejem,hogy tudnék méltó módon megemlékezni.."
Aznap este volt 1 kis vihar.. Majd, 11 óra fele hatalmast csattanást hallottam..Nagyon megijedtem..Nem tudtam,hogy mire gondoljak..Nem mertem kinézni..Másnap reggel kinéztem.. Az ablakomban lévő virágcserép leesett az ablakból..Szana szét tört és az kövek.. mind leestek..Egyedül azt maradt ott,amit Szentendréről hoztam..Érdekes.. Nagyon érdekes!
Próbáltam reális magyarázatot adni a történtekre,,de nem is nagyon akartam.. Tudtam,hogy ŐK voltak.. Lehetetlen,hogy más.. A szél nem fúj be...Senki nem jött fel.. 1 macska sem lökhette le..semmi..Tuti,hogy ŐK voltak!
Valamit a tudtomra akarnak adni..ebben biztos vagyok..


Adri és Barna!
Nagyon hiányoztok mindenkinek! Akik igazán szeretnek,sohasem fognak elfelejteni titeket.. Én sem..
Ismét eltelt 1 fájdalmas év.. :'(



" Az a perc, ma sem múlt el még!.."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése