2010. augusztus 19., csütörtök

Ez most télleg a valóság?!(:

Pár hónapja nem gondoltam volna,hogy találok egy olyan fiút,aki más!
Más,mint a többi..
Akiben 100%-ban megbízok,akinek mindent elmondok,és megért..
Bár egyes emberek nem örülnek a mi nagyon jó kapcsolatunknak..De ezzel elérte azt,hogy átnézek rajta..,mint a levegőn..
Már nem érdekel,hogy mit mond rólunk.."Túltettem" magam rajta..
Számomra már nem nagyon létezik..Max.csak úgy hogy : " A kiscsaj"..
Jelentéktelen..

Nyáron kezdődött az egész..Az úgymond:"Nyárnyitó party-n"..Akkor láttam meg először..Bírtam..Jó fej srácnak tűnt..És a találkozások..:)

"ott a régi padnál,a régi érzelem"





Ez a kis bolond az egész nyaramat megváltoztatta..Nem így indult.. Nem érdekelt,hogy mi fog történni.. Csak mentem.. "Fejjel a falnak"
De Ő valahogy tudat alatt felnyitotta a szememet..
Rájöttem,hogy ebben a fiúban van valami különleges..Valami..Valami más..de nem tudtam megmondani,hogy mi az ..(Még ma sem tudom).
Mintha a másik felemet találtam volna meg.. vagy nem is tudom..
Lehet Ő az a bizonyos "igazi" ?!
Régen elitéltem az olyan lányokat,akik rögtön az 1. srácra azt mondták,hogy ő az életük szerelme..Ez hülyeség..
15 évesen ilyet nem lehet kijelenteni..
Nem is teszem..
De azt tudom,hogy úgy szeretem,mint még eddig..így..soha..senkit....



"Azt mondják, a nyári szerelem hamar elmúlik, de néha ami csak egy kalandnak indult, valami igazivá változhat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése