2010. november 24., szerda

"olyan, mint amikor egy rossz álomból nem tudok felébredni"

Annyira rossz érzés,hogy az ember akit a tesómnak tekintettem,akiben teljesen megbíztam és mindent elmondtam neki.. ennyire nem érdekli,hogy mit érzek..
Oké..megértem és felfogattam,hogy összejött azzal a csajjal akit utálok.. megértem,hogy titokban kell találkoznunk. sok mindent megértek.. de én ezt már nem fogom tovább csinálni.. ha elvesztem.. elvesztem. .Akkor nem is volt annyira jó ez a barátság..
Mindig csinál vmi hülyeséget.. aztán elmondom a véleményem és mindig az van,hogy " igen.. neked volt igazad"..
Akkor miért nem hallgat meg?! miért ennyire önfejű?
ez a lány teljesen tönkretette...

Furcsa,hogy mások életén hogy áttudok látni az enyémet pedig nem tudom irányítani ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése