2014. március 21., péntek

just a night.. The Night...

nem vártam sokat ettől a találkozótól..elegem volt már belőle..de úgy gondoltam,hogy egy utolsó próbát még meg ér.. de bármi is történik,akkor sem adhatom meg neki azt az örömöt,hogy azt lássa a szememben...
azt,ami már az első pillanattól kezdve bennem volt... bevallom..titkon igen is nagyon...nagyon vártam ezt.. kíváncsi voltam,hogy milyen ember ő.. hogy hogyan látja nem is olyan kicsi világunkat.. igyekeztem érdeklődni,hiszen alapjáraton is ilyen vagyok viszont ezzel szemben marhára közömbös voltam.. néha még én is meglepődtem saját viselkedésemet.. aztán ahogy teltek az órák valami elpattant és semmi másra nem tudtam gondolni csak arra,hogy kell.. ez a kurva szó egész este villogott előttam piros neonizzókkal párosítva,hogy még véletlenül sem tudjam elkerülni vagy elhessegetni a gondolatot.. de tudtam,nem szabad..

én már akkor is függő voltam.. függtem ettől az embertől,hiszen minden percben azt lestem,hogy mikor keres.. keresett-e már, és ha nem,akkor még miért nem..  befolyásolta a mindennapokat,hiszen a kedvem csak tőle függött.. úgy érzem egyre többet és többet akarok belőle.. de tudom, nem szabad...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése