2011. december 31., szombat

A jelszó: Halál a májra!

Hát ismét eljött az év utolsó napja. Olvasva a tavalyi bejegyzésemet furcsa,hogy ismét eltelt egy év. Érdekes,hogy miken mentem keresztül röpke egy év alatt. Nem mondom,hogy rossz időn vagyok túl. Hazudnék.
Inkább mozgalmasnak fejezném ki.
Az év nagy részében egy ember után sóvárogtam és egy hullámvasúton ültem,ami néha fent volt és elborított a rózsaszín ködfelhő,máskor viszont lent voltam lelkileg a padlón.  Soha nem gondoltam volna,hogy egy személy ennyi érezlmet ki fog belőlem váltani.. Megtörtént.. mégsem bánom,hogy így alakult. A saját káromon megtanultam és azthiszem függetlenül nézhetek a jövőbe.


Egyszer egy álom voltál. Aztán a valóság. Most pedig csak egy emlék.


Az évet még egy személy bearanyozta mondhatni "igaz szerelmével". A két történet volt,hogy párhuzamos volt,néha összeolvadt,máskor egymás ellen volt. Aztán rájöttem,hogy szeretni és szeretve élni,a legcsodálatosabb dolog a világon! :)

De most lépek srry.. Szilveszterezni azzal a személlyel,aki az elkövetkezendő éveimet is boldoggá varázsolja! :)

xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése