2011. március 24., csütörtök

..."nem lennék boldogabb, ha bármit megszereznék..a célom nem ez volt, csak az, amit igazán szeretnék.."

Hát eljött.. ma van 1 éve,hogy elkezdtem a blogírást azon az alapon,hogy " ha bármi fáj,itt kiadhatom magamból".. és ez így is történt.. egy ideig.. 
Egészen addig,amíg az a "meghatározó" személy be nem lépett az életembe és fel nem forgatott itt bent mindent. Persze ez akkor jó érzés volt.. amíg minden rendben ment.. Boldogok voltunk! -és azóta itt minden csak róla szól!
Ez mára sajnos már elmúlt.. legalábbis részéről.. Én meg itt maradtam.. egyedül ezzel az érzéssel,amit azóta sem tudok elfelejteni..
Az utóbbi napokban,hetekben történtek olyan dolgok,melyek nem igazán hiányoztak.. Megbántottam pár embert.. fájdalmat okoztam nekik és ezt az egészet nem pont így képzeltem el. 
Hihetetlen,hogy még mindig mennyire tudja befolyásolni a mindennapjaimat. A hangulatom csak "tőle" függ.. Persze az a mosoly még mindig az arcomon volt,de már nem olyan őszinte,mint pár hónappal ezelőtt.. és hiába teszek/tennék bármit is.. hiába minden,ha őt már nemérdekli..
Rengeteg dolog megváltozott.. Teljesen máshogy fogom már fel a dolgokat.. viszont erre,még mindig nem tudom a jó megoldást...

Nehéz dolog minden nap ugyanazt látni. 
Végig nézni, amint elmegy melletted, és közben rád se néz. 
Figyelni, amint épp mással beszél, vagyépp nevet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése